Damlos25 Bende uzun zamandır teratom kisti var gebelige engel olur mu ve adetim düzelmiyor düzensizlik var ondan mı kaynaklaniyor 🤔 fikir verir msniz?
Cananyildiz Damlos25 teratom kisti nedir bilmyrm. Yumurtalk kisti orda yer kapladığı icin Yumurta büyümesine engel olr demisti doktorm kistler yumurta kalitesini bozabliyor ama engel değil galiba
Cananyildiz Damlos25 smdi baktım dermoid kistms bende de var kime sorduysam engel degl ama alınması gerekyr dedi. sizinki kac cm. Düzensiz derken nasl adetiniz ? Benimki düzenli. Bide ca degerinize bakıldı mı
melekylmzr Damlos25 o cesiti bilmiyom ama benim yumurtaliklarimda komple kapliydi canim engel değil diyorlar genelde
Damlos25 Cananyildiz 3 cm di en son bakıldığında. Adet düzensizliğim çok kötü 2 ay bile olmadığım oluyor adet sökücü kullanmadan adet olamıyorum. Doktorum kilo verirsem düzene gireceğini söyledi verdim ama yine olmuş değilim hala adet. Ca dediğiniz ne bilmiyorum
Damlos25 @“Cananyildiz”#p181943benim yumurtalıklarim ve hormonlarim çalışmıyor doktor yumurtalıkların çalışması için iğne verdi ama faydası olmadı. Şimdi doktora gitmiyorum. Pko yok bende . Napicam bilmiyorum