@“Beyzamutluu” 24. Haftadayım . 25. Haftada almayı düşünüyorum . Zaten gelmesi en az 1 ay 40 günü buluyormuş . Bence en geç almamız gereken hafta bu 😂çünkü 32. Haftadan sonra odayla falan uğraşmak çok zor olur . Oda gelince de temizliği kıyafet yıkanması yerleşmesi var . Ona göre aksesuar perde halı derken anca bence .