Yagmur00 Elif hanım ben kilolu olduğum için daha kolay iyileşirim diye normal diyor sezeryan için bi sebep yok diyor anlayacağın. Kafası büyük demişti oda normale dönünce 39da çatı yapıyormuş herkese ona göre devam diyor. Bende tedirgin oluyorum yA 39da önce gelirse falan diye hastanede suni sancıyla ısrarla normal diye tutturursa diye açıkçası