Guzucuk25 evet hadsizde üslupsuz da sensin çünkü ben eleştiri değil kullananlardan fikir istedim senin aydınlanacağın bir konu yok burada ayrıca benim postuma gelen sensin üçüncü şahısa sorar gibi yazıyorsun bir de benden açıklamalı cevap bekliyorsun bir de yadırgadım diyorsun bence az bile söyledim sana ama neyse hadi başka postlara👋🏻