Kubralii herkes bişey söyler sen doktorunu dinle en doğrusunu o bilir benim kızımda suyum fazlaydı 34 haftalık su sızıntısı gibi bişey yaşadım doktorum muayene etti ve senin şu anki suyun iki gebeyede yeter dedi suyum hep çok fazlaydı şeker yüklemesi testi yaptırdım çok şükür ki temiz çıkmıştı ve 41 hafta da doğum yaptım şimdi de 27 haftalık hamileyim yine suyum önde gidiyo