Guley_ Kızlar kaçıncı aydı yaptırdınız bu işlemi bi sorun oldu mu olduysa süreç nasıl ilerdi Biz bugün gittik 2 aylık bebeğim doktor tam gelişmediği için şuanda görünüyo çıkık dedi ama normal dedi icime dert oldu valla 37 haftalık doğduğu için normalmiş
Damlamuratalparslan Guley_ gözle görülebilecek bir durum mu anormallik oluyor mu yani ağrı sancı gibi yada sadece şekil bozukluğu mu ben bebeğim gayet normal ve hareketli olduğu için yapmadım ama bkendini belli eden birşey mi merak ediyorum
Ladybird25 Ben bugün yaptırdım canım 3 ay 3 günlük bebeğim sende 3 aylık olunca yaptır istersen daha net bilgi alırsın