lunam FeriDee hiç kullanmadım. Ama hormon testi yaptırmadıysa yaptırsın derim. Benim adetimin çok geciktiği zamanlarda öğrendim ki insülin direncim çok yükselmiş, o sebeple yumurtlamada ve adette sıkıntı oluyormuş.
NurCeren00 Bebekisteyenn pko hastasıyım. Normal yolla hamile kaldım. Doktorum hiç bi zaman gebeliğe engel bir durum olmadığını söylüyor. Verilen şeker ilacını kullanın. Kilo vermeye ve şekerli gıdalardan uzak durmaya çalışın. İnşallah en kısa sürede bebiş haberini alacaksınızdır.