Arkadaşlar adetime daha 8 gün var ama yaklaşık 1 haftadır belki daha fazla karnımın alt tafaları ağrıyo hafiften. 3 gündürde çok uykum geliyo bende şüphelendim test yaptım az önce çok silik çıktı belki resimde belli olmaz ama gören varmı acaba sizce hamilemiyimdir 🙏🏻🤲🏻 (Resim nasıl ekleniyor)