Ben oglum için prima almıştım 1 numara 0 olan prematüre diye biliyorum şuanda 1 numara aldim benim prima almamın sebebi pisik yapmasın en iyisi olsun diyeydi ama yinede yaptı çünkü ciltleri çok hassas oluyo şuan kızım için sleepy aldim bakalım nasıl olucak