Rozmari  hanımlar ovülasyon testime dün başladım bugün koyuluk azalmış yumurtlamam gerçekleşmiş midir sizce dün ikide bugün de üçte yaptım bir saat sıvı alımı yoktu adetimin bugün adetimin 11. Günü teşekkür ederim şimdiden 
Sezya Rozmari 17 aynı koyulukta çıkmamış ama canım. Yumurtlama değil bence. Sen yine yapmaya devam et.
Bebek9 17 yumurtama 18 catmala canım. Sıvıyı icmeyi 2 saat önceden bırakmalısın. Ve aynı saate yapmaya dikkat et
Rozmari Sezya çok teşekkür ederim evet onu ben de düşündüm o yüzden yarın da yapmak daha iyi dediğiniz gibi aynı saatte
Rozmari Bebek9 yani o da doğru bilemedim bakalım ☺️ Kaçırmak istemiyorum bu ay her ihtimale karşı yarın da yaparım herhalde