AyseFahriYalcn
Arkadaşlar burada birçok güzel doğum hikayesi okudum ve hep mutlu oldum okurken ama sezeryan olan bikac kişi gerçekten çok kötü ve korkutucu anlatımlarda bulunduğu için bunu yazmak istedim ben ilk doğumu normal yaptım çok.kolay bı dogumdu toplda 10dkk sürdü ama ikinci doğumun da bebeğim okadar ağrı sancı bekleme ısrar falan olmadı dönmedi ve ben korkuyordum sizler gibi ağlayarak epidural sezeryana girdim ağlayarak girdim ama şarkı söyleyerek çıktım sonrasında çok rahattim velasilkelam ben üç kere sezeryan oldum 33haftalik gebeyim ve inşallah dördüncüsü yolda sezeryan ameliyatlarim hep güzel geçti bebeğime hep kendim baktım hastanede hemen ayaklandim merdiven çıktım indim ki bu çok faydalı bişey adet sancısı kadar bile ağrı duymadım herkes bir olamaz tabiki son zaman kadar normali kovalayın ama olmayınca da olmuyor sezeryanden de korkmayın bazen bu zorunlu olabiliyor maalesef sezeryan sonrasında da ömürlük bı hastalık kalıyor diye bahsediyorlar yok arkadaşım öyle bişey yok üşütme ağır kaldırma falan filan ilk bir iki ay sadece dikkat etmeli ki bu normal doğumda da geçerli sonrası normal hayatınız ben kışın bile çorap giymem her ağır iside yaparım yani sezeryan sonrası hastalıklı olmuyo kimse merak etmeyin Allah herkese kolay doğum nasip etsin inşallah normal dogumlariniz olur ama aksi bir durumda da sezeryanden korkup benim gibi korkmayın o yüzden bu yazıyı yazdım hakkınızı helal edin arkadaşlar uzun oldu ama kimsenin en mutlu anını korku ve endişe ecinde geçirmesi ni istemiyorum 😘