BaharAkarakurt-2010 Gunesbestee merhaba canım benn 30+5 yeni bugün karar verdik daha doğrusu eşim hala bakalım diyor ama ben istemiyorum ona göre hediyelikler fln geç olur diye en sonunda karar verebildik erkek isimleri bir türlü hoşuma giden olmadı benim oğluşumun ismi nasip olursa 💙 ÇINAR 💙