Adile2727 Ben de bu hafta 35. Haftamdayım, geçen haftadan beri sizin yaşadığınız ağrıları çekiyorum. Nst de biraz ağrım da çıktı, doktor yalancı sancı olabilir bekleyelim magnezyum içmeye devam et dedi sadece 😒Hala ağrım devam ediyor bekliyoruz bakalım 🤦🏻♀️