Poliklinik çok güzel bende aylardır ordan başka yere gitmedim acilde gayet iyi. Ama sezeryanımı yapan doktor beni resmen öldürdü ben ameliyat masasında ağlıyorum canm açıyor hissediyorum 2 saat sezeryan da kalınır mı ya normalde 30 dk . Yatışımın yapıldığı 7.kat hemşireleri çok ilgisiz çok vicdansız asla soru sorupta cvp alamazsın.