O evin tasarimina gore degisiyor ya. Eski evimizde banyodaydi fakat kurutmayi calisma odasina almak zorunda kalmistim calisirken rahatsiz ediyordu. Bu evimizde ortak banyo yok odalarda ebeveyn banyolari var, camasir da kurutma ds mutfakta. Bu sefer de kuruyan camasirlari ust kata cikartma derdimiz basladi. Apartman dairesinde daha rahat oluyor acikcasi mutfaginiz buyukse mutfaga, banyonuz büyükse banyoya :)