asliiyorgunn 38+0 haftalığız bugun ama bebegim 2 hafta geriden geliyordu. Bel ağrısı var Bi de sürekli idrara sıkışıyorum Bi de bebek sürekli sertleşip sıkıştırıyor beni. Bunlar belirti mi acaba
Fundabshn asliiyorgunn Valla ben hiç bilmiyorum canım burda durayımda banada fikir olsun çünkü her an gelse geliyor mu gelmiyor mu anlamam heralde 😊
Mehparesultan asliiyorgunn bende bekliyim bari 37 deyiz bizde yalanci sancılarım var mis sıklaştı gerçeğe döndü mu anlamiyorum😂
Ervam2015 asliiyorgunn Bende 35 haftaligim aynı bende öyle oluyorum bugün gittim kontrole suyun azalmış dedi doktor
asliiyorgunn Fundabshn bende işte anlamıyorum neler oluyor hastaneye gitmeli miyim. Çünkü sezaryen olacam aslında ondan önce sancı çekmek istemiyorum
ebru23 asliiyorgunn yalanci sancilar duzensiz dinlenince gecen sancilar seni rahatsiz edicrk sekilde grlirse bi git nst cektir ona gore sezeryani one alirlar
asliiyorgunn Mehparesultan ay bende de şimdi öyle bir baskı yapıyor ki bebek aşırı derecede canımı acıtıyor herhalde dayanamayıp gidecem birazdan 🙄
Ervam2015 asliiyorgunn yok canım sık sık tuvalete gitmeye basladim bı kaç gündür belki öyle gidiyo olabilir