Kızlar yumurtlamadan yani doğurganlk seviyesi yüksek olan günden 10 gün geçmiş kasık ağrım falan da var adet olckmsm gibi. Sizce yumurtlamadan 10 gün sonra gebelik varsa belli olur mu. Bide eklemek ve sormak istedim saçma ama kullanılmış negatif gebelik testi tekrar kullanılır mı. Şimdiden teşekkür ederim