senaycaablog Merhaba hanımlar 9+3 ten selamlar 😍 yorumları okuyorum da herkes kızım olacak falan yazıyor yoğunlukta bu sene kız senesi gibi geldi 😍 Kaçıncı haftadasınız cinsiyetiniz belli oldu mu 🥰😍
Civcivinannesiii senaycaablog bizde 9 haftaligiz kız hissediyorum bende🥰🥰😍😍 tabi saglikli sihhatli olsunda baska bisey istemem🥰🥰🥰🤲🤲🧿
Busramnida senaycaablog Kızı olana kız senesi oğlu olana erkek senesi ama bu sene erkek senesi bence 😂💙