Kızlar ilk düşük yaptığım da 500 TL ye özel hastane de kan uyuşmazlığı iğnesi vurulmuştum ama düşük yaptım ve sonra tekrar hamile kaldım o zmn igne olmadım doğumda iğneyi vuruldum doktor doğum üçretinin içinde yaptı fiyat farklı almadı
şuan tekrar 25+3 günlük hamileyim doktorum bana 28 haftada kan uyuşmazlığı iğnesi vurulman lazım dedi ama özel hastane benden o iğneden 700 milyon istedi ve çok pahalı geldi bunu devlet hastenesinde yaptırsam tekrar kadın doğumdan randevu almam gerekiyor dimi bilgisi olan var mı bu konuda