Peony Kızlar merhaba, 7+6 yım bugün. Kalp atışı için doktora gittik. Kalp atışı normal 150 atımda. Yalnız doktor kesemin küçük olduğunu söyledi. Çok üzdü bu durum beni. Böyle bir durum yaşayan var mı? İlk gebeliğimde gelişimi durmuştu. Yine mi sonlanacak gebeliğim? 🙁Çok üzgünüm.
Yabrukus Peony yani şuan daha yeni oluşmuş anlamında soylemiş olabilir hani zar zor görebiliyorum gibi kalp atışını duyduysan kese zaten ilerler hızla artık
Muhammedamine Yabrukus kese darlığı var bebek normal gelişirken kese yeterli büyüme gösteremiyor . Ama arkadaşın durumu bumu bilemedim inşallah değildir 🤷♀️ Rabbim yardımcısı olsun
Muhammedamine Peony bu durumda doktorlar progestan yazıp fitil olarak kullanmanızı söylerler keseyi iyi yönde etkilediği düşünülür . Size ne ilaç verdi ne yapmanızı önerdi
Peony Muhammedamine Progestan değil de onun iğnesini yaptırdı bugün.Haftalık bu dedi. Umarım işe yarar.