Kızlar dünden beri mide bulantısıyla beraber aşırı halsizlik titreme ve ateş geçirdim. Hala halsizim ve midem bulanıyor. Sizce ne yapmalıyım kendimi çok kötü hissediyorum. Halsizim ve mide bulantım devam ediyor. Gribal bişi geçiriyorum sanki. Benim gibi olan var mı? Fikri olan 🤢🤢🤢