Kızlar dün çok yorulmuştum baya yol yürüdüm. Bugün belimde bı ağrı var ve WC gidiyorum sürekli ıkınma isteği var ama yapamıyorum tuvaletimi. Sancı akşamları oluyor gündüz bir şey yok. Kızımın doğum gününü yapicam kresine gidecem birazdan korkmaya başladım doğum belirtisi mi acaba bunlar?