45 gün önce sezeryan doğum yaptım ve hemen emzirmeye başladım sütüm çok şükür boldu ve hala çok bol fakat normalde de çok sık emzirmeme rağmen dün geceden beri sol göğüsümün üst kısmı çok sert ve ağrıyor kanalların tıkandığını düşünüyorum elektrikli makina ile sağıyorum sürekli emziriyorum hatta 20 dakika da bir 10 dakika da bir emziriyorum sıcak havlu falan da koydum emzirirken elimle masaj yapıyorum biraz yumuşar gibi oluyor oğlum emmeyi bırakınca 5 dakika içinde geri şişiyor sertleşiyor bilgisi olan var mı internetten bir sürü video izledim hepsini denedim bir türlü rahatlayamadım ve sürekli sağmaktan emzirmekten artık canım acımaya başladı