Kizlar 2 senedir bebek düşünüyoruz daha hiç hamile kalmadım doktora gidiyorum her gidişimde yumurtaliklarimin çalışmadığını söylüyor. 2 kez iğne kullandım onunda fayda etmediğini söyledi sonra artık yoruldugum için bırakmak istedim kendi haline.. benim gibi aynı sorunu yaşayan var mı yada yasadiysaniz ne gibi çözümler bulup hamile kalabildiniz 🤔🥺 lütfen fikir verinnnn