ZeynepP62 sağ Salim kucağına al inşallah bizde 38+1 olduk dün muayenem vardı doktorum alttan baktı normali bekleyelim dedi ama mantar var dedi fitil verdi acaba mantardan sıkıntı olur mu başka doktora da mı gözüksem şimdi senin yazını görünce kafam karıştı