Melikeakarsu Kizlar 8+1 ve tansiyonum hep dusuk cikiyor ne yapmam lazim yukseltmek icin ? Bide tansiyon dusuklugunun bi zarari varmi ?
esmer3 Melikeakarsu gebelikte tansiyonun hep düşük olması lazım zaten canım yüksek tansiyon iyi değil, normal tansiyon bile bazen gebelikte riskli 10/5 , 9/5 , 11/7 falan çıkabilir normal bu değerler