Evlatlarim2 Yeni katildm ikinci kez hamileyim iki gün önce test yaptım iki kirmizi çizgi çıktı galiba Bir aylık 4 gün oldu adetim geçeli ama doktora gitmedim hala hastanede acilden yapıyorlar mı kan testi