Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı kalp atışı için duyuldu kalp atışı ama adetime göre bebeğin 7+2 olması gerekiyor doktor 6 haftalık bebek dedi bunun nedenide ya geç döllenmedir ya da sağlıklı gebelik değildir yavaş gelişiyordur bebek eğer öyleyse gelişimi durur dedi keseyide tam 2 hafta önce gördük onuda geç görmüştük. 10 gün sonra tekrar gidicem o zaman belli olucakmış bu durumu yaşayan varmı ?