biroglanannesii Her gün gece yatağa yattığımda bebeğim hareket ederdi . Dünden beri hareket etmiyor yapmadığım kalmadı elimle dürtüyorum sallıyorum yok ne yaptıysam hareketli değil . 21+4 haftalık hamileyim
Hilal-95 biroglanannesii sağlık ocağında kalp atısına baktırablırsın kuzum pozisyonu uygunsa dıyulur ama daha kucuk olduğu için düzenli hareket etmemesi normal istersen doktoruna git için rahat etsin🙏🏻
Guney16_Enes21 biroglanannesii Daha küçük hareket etmeyebilir ama bence yinede ihmal etmeyin ve doktora gidin
Deryaiso biroglanannesii canım bende 21+5 im benim kızda dün den beri hareket etmedi bende korkuyordum şimdi Allah’tan yavaş yavaş kıpırdanma ya başladı su içince ama sen bi sağlık ocağına gidip nabzını dinle
incisu biroglanannesii canım belki sana sırtını dönmüş olabilir için rahatlayacaksa en yakın sağlık ocağına gidin kalp atışına baksınlar
Babybella biroglanannesii Eşiniz karnınızi dinlesin kalp atışları duyuluyor. Tabi benim 38. Hafta olduğu için mi duyuluyor bilmiyorum. Bı deneyin isterseniz.
irem biroglanannesii Bende 21+3üm 2 gündür pek hissetmedim bu haftalarda normal diyorlar bir kaç gün hissedip, bir kaç gün hissetmemek. Bugün de kıpır kıpır☺️ Ama yine de doktora görünün isterseniz
Dilara0638 biroglanannesii bu haftalarda düzenli hareket beklenemez 2-3 gün hissetmemek normal ama bi çikolata ye az yürü su iç sonra uzan sakince öyle bi dinle bakalım baktın daha uzun sürdü hareket etmedi öyle bi gidersin acile fln sen panik yaptıkça hareket etsede hissedemezsin sakin olman gerek
Eminemuhammed biroglanannesii sakin ol bende 22 haftalığım geçen hafts grip oldum hareketleri azaldı gibi geldi bana sağlık ocağına aşıya gittiğimde doktora dedim doktor da bana dedi ki zaten daha tam hissedemezsin (ama hissediyorum) daha 6.ayda hareketleri düzene girer bu çok normal dedi korkma
Melek__55 biroglanannesii benim de iki gün çok az hisetim o haftada zorla bastryordum sonra hareket ediyordu uyuyordur büyük ihtimalle 😅
Melek__55 biroglanannesii istersen acile gitt için rahat etsin hiç hareket etmiyorsa ben bastırınca hareket ediyordu onun için fazla korkmadım
marbling10 biroglanannesii Bende de benzer durum olmuştu ama yine de doktora gitmiştim. Sizin de gitmenizi tavsiye ederim. En azından acile gidin hareket hissetmiyorum derseniz bakarlar kadın doğum acilde
Ceylin680 biroglanannesii sakın korkmayın eğer ağır iş temizlik yaptıysanız yada hali falan sildiyseniz bebek o yorgunluğu hissediyor bir iki gün hareket etmiyor.benilk kizim 5aylikken öyle bir hata yaptım 2gün hareket etmedi meğerse bebekte yoruluyormus .ama yinede acile gidebilirsiniz belim agriyo derseniz ultrasonda da bakarlar geçmiş olsun
biroglanannesii Ceylin680 Bide bugün uykumdan belimin ağrısınada uyandım . Bu durumda Bel ağrısı ne demek ki 😞