snmhsnn hayır vardı aslında şöyle ben tüp bebek annesi olucam inşallah 5. Gün embriyosu verildi o yüzden 5. Haftada duydum kalp atışını ama postun birinde bayanın biri demiş 5. Hafta kalp atışı duyduk deyip insanın moralini bozuyorlar yazmış sanırım o normal yolla hamile kaldığı için geç duymuş bende şoke oldum demek ki insanlar üzülüyor diye kalp kırmak en nefret ettiğim şeydir hele ki karşımda birde hassas birisi varsa