Busra2013 Kızlar bugun kontrole gıttım 19+6 haftadsyım bebegımın kılosu az galıba doktor normal guzek dedı ama 23 cm 300 grm sızlerın nasıldı
ilaydanuresila- 19+2 de gittigimde 270 gr dı ama bu az veya cok olması hiç önemli degil senin icin onemli olan son 3 ayda aldığı kilo olacak bu o aylarda kg almaya başlıyor yani az da olsa cok da olsa kafana takma 7 aydan doğuma kadar beslenmene dikkat et sen
Busra2013 ilaydanuresila- valla bana kılosu boyu guzel dedı sımdı ısvıcre oldugu ıcın bunlsr ota boka normal alles gut dıolar😂knun ıcın pek ınanmıom bunlara😂