Tecrubeli dogum yapmis bayanlar, Lc den 2 tane full dugmeli pj takimi aldim pantolonlu uzun kol( kendim tesetturluyum), sizce alti acik uzun elbise tarzi pijama almama gerek var mi? Doguma nasil gidiyorsunuz? Nasil daha kolay olur? Dogumdan once acikliga bakildigi icin alti acik mi alsam daha iyiydi yoksa pantolonluda olur mu? Siz hastaneye kendiniz icin ne goturmustunuz? Birde ben sabahlik almak yerine uzun hirka aldim Aralik Ocak gibi olucak dogumumum usutmemek adina daha mantikli geldi