Merhabalar 35+1 iz şuan , bugün kontrolümüz vardı . Öncelikle ilk gebeliğim ve isteğe bağlı sezaryen olacağım . Doktorumuzla doğum tarihi hakkında konuştuk bugün kendisi Kasım 1 den sonra istediğim tarihte olabileceğini söyledi ama eğer kasımın ilk haftası olursa 37 haftalık olmuş olacağız kilosu falan iyi ama ciğerleriyle ilgili herhangi bir sıkıntı olur mu bilemedim , bir yanım bir an önce kavuşmak istiyor zor bir hamilelik geçirdim hala da zorlanıyorum alerjimden dolayı geceleri uyuyamıyorum . Bebeğimin sağlığı da çok önemli çok kararsız kaldık. 37 haftayı doldurup doğum yapan var mı acaba ? Bu arada kilosu falan her şeyi normal 2600 olmuş dedi doktorumuz şuan hiçbir sıkıntı yok çok şükür 🙏