Bebişimi 16. Haftadan itibaren hissediyorum şu haftaya gelene kadar diyodum ki sakin bebiş olucak hiç oynak değil 😅😅 ama anladım ki erken konuşmuşum şuan 21+0 ım idrar kesemle oynuyo resmen. Yavrucum annenin idrar kesesini bi rahat bırakırmısın ya. Vurup vurup duruyo. Afedersiniz idrar kesem dolu olsa altıma yapıcam 😅😅😅 hoşuma gitmiyoda değil haniii 😅