Papatya-Kokusu ya Allah rızası için biri de plasentanın eski sezeryan dikişine yapışık olması ile ilgili bir bilgi versin. Benimde sıkıntım bu,kanama çok olur yada rahmini alabiliriz dedi doktor. Çok korkuyorum o doğumdan çıkamayacağım diye. Ne olur bilen varsa yazsın yada doktorunuza sorun öğrenim bana da haber edin. Benimde ameliyatımı kabul etmiyorlar,Yozgat’ta yaşıyorum. Doktor ve hastane arıyoruz 😢😢😢😰😰😰😥😥😥