40+4 de akşamdan başladı hafif sancılarım pazar günü olduğu için kendi doktorum şehir hastanesinde nst çekilmemi söyledi. Öğlen 11 de iyice hissediyordum nst sonrasj doktor 2 saat sonrasına tekrar çağırdı, bu sefer daha düzenli aralıklarla giriyordu 2 saat sonra tekrar çağırdı ve sancıların ciddi derecede artmıştı ama nst sonrası açılmaya baktılar maalesef hiç yoktu. 3.nst sonrası yatış verdi doktor artık sanırım doğum olacaktı. Hemen kendi doktorumu aradım ve onun olduğu hastaneye gittim yatışı orda yaptılar. Normal doğumu o kadar istiyordum ki çok da çabalamıştım, normal olacağına çok inanmıştım sezeryana karşı negatif bi tavrım vardı hep.yatışım yapıldıktan sonra hemen beni duşa girdirip pilates topunun üzerinde belime sıcak su vererek bir saat beklettiler açılma olsun diye. O bir saat hem sancı çektim hem ağladım hem dua ettim normal olsun hayırlısı olsun diye. Sonra ebe tekrar açıklık muayenesi yaptı ve maalesef hiç bi gelişme yoktu hatta taş gibi duruyor dediler🥺 bunları duydukça normale olan ümidim azalıyordu. Sonra doktorum aradı ve artık normal olamayacağını sezeryana alacağını söyledi. O an çok kötü hissettim kendimi mecbur kabul ettim. Hemen ameliyat ekibini çağırdılar beni hazırladılar o asansöre bindim ama vucudum istemsiz kasılıp titriyordu ağlıyordum. Ameliyathane daha da korkutmuştu beni kollarımı bağladılar. Normalde spinal istemiştim ama doktorum sancım çok olduğu için bana geneli uygun gördüklerini söyledi bi kez daha yıkılmıştım o an. İlk doğduğunu göremeyecek, ten tene yapamayacaktım. Şimdi uyuyacaksın dediler ve sonrası yok.. Uyandığımda çok ağrım vardı çok kısa sürdüğünü söylediler. Ama bebek yanımda yoktu bi müddet gelmedi ağrılardan ve uyuşukluk hissiyle soramadım bile. Tam kendime geldim ve bebeğimi getirdiler yanıma yatırdılar 😊 çok farklı bi duyguydu tarifi olmayan.. Sonra emzirdim hemen biraz biraz sütüm geliyordu çok şükür. Doktor aileme anlatmış bana sonradan söylediler bebeğim kakasını yapmış ve tam yemeye başlamış ki doğum gerçekleşmiş midesini yıkamışlar. Ertesi gün bana doktorum iyiki sezeryana aldık hiç üzülme pişman olma bebeğin sağlıkla doğdu buna şükret dedi. Çok şükür o da bende çok iyiyiz bugün bir haftalık oldu ve şuan yanımda mışıl mışıl uyuyor.. Her zaman hayırlısını istemek gerek birşeyi bazen ne kadar istesende Allah nasip etmedi mi olmuyor. Hamile annelere tavsiyem kendinizi rahat bırakın kasmayın su yolunu buluyor..