Melek999 yaa psikolojik olabilir dediğiniz gibi, benim de kistim varmış kürtaj esnasında sonra sanırım patlamış ve vücuduma yayılmış bir süre yani 3 gece falan hastanede yatmak zorunda kaldım enfeksiyonum çıkmıştı safrakesem ve bağırsağıma yayılmıştı umarım sizin kistiniz de geçer hemen. Doktorunuz ne kadar korunun demişti size