Merhabalar.
38+1 im. Geçen muayenede 1,5 cm açılma vardı bugün gittim tekrar nst de sancı çıkmadı tekrar çatı muayenesi yaptı doktorum ilerleme yok dedi. Doktor resmen erken gelsin hemen olsın istiyo. İki üç haftadır kilosu önde olduğu için inşallah hemen doğurursun diyodu. Bugün de açılma olmayınca ben bu hafta doğurursun diyodum olmadı. Hiç oturma sürekli yor kendini dinlenmek yok artık deyip durdu. Normalde enerjik olunuyo yazmışlar ama kocaman göbeğim beni çok zorluyo ve kendimi halsiz hissediyorum. Yürüyüş yapmaya çalışsam da doktorun dediği gibi hiç oturmadan dinlenmeden nasıl geçiricem günlerimi bilmiyorum. Siz açılma ilerlemesi için neler yapıyorsunuz?