Humeyrasmsk pinartonguc Teşekkürler. Valla idrarda protein çıktı ve tansiyon yüksekti. Gerçi dogum yaptim hala yüksek
prensesimveannesi Humeyrasmsk 38 e girdim ne ağrım ne sancım hiç bişeyim yok bende galiba doğuramıycam diyorum 😂
prensesimveannesi Humeyrasmsk yaaaa öylemi nasıl oldu birden mi geldi suyunuz sancınız 😂 kaçıncı haftada oldu
Ozge2805 Humeyrasmsk ya ben de yazacaktım ama doğurmuşsunuz dur kız ben ekim annesiyim 2 günüm var daha doğurmadım diye 😁 Yinede yazayım Hayırlı büyüsün inşallahhh
Burcudonmezer 37+1 iz biz de 😊 3 güne bir belimden başlayarak sancılar giriyor ama çok düzensiz her defasında ah geliyor diyorum yanılgı😂. Sizlerin aksine benim akıntılarım çok fazla arttı.