Eloshi o haftalarda hareketleri pek de hissedilmiyor, hele ki ilk bebişse. Şu an 17+5im ve 16.haftamdan beri sadece bebek kendini sola topladığında ya da öne yaslandığında hissediyorum, hareket ben de hissetmiyorum. Yalnız geçen hafta sonu yine toplanıp öne yaslandığı bir anda pıt pıt pıt vuruşunu hissettim, henüz başka da hareket hissetmedim. Bu haftalarda karın çıkmaması, bulantı olmaması, hareket hissedilmemesi çok çok normal.