biaslanannesi1 Kızlar bugün ebe aradı cuma günü kan vermistim triod değerlerin giderek azalmış ve şu an sınırda normal kabul ediyoruz ddi ama aklıma takıldı bu durumu yaşayan var mı neden düşer değerler