Merhaba 🌺♥️
Ya doğum yapan anneler kafamda ki şu soru işaretlerini bir alın yahu 😂
Ama özellikle Sezeryan anneleri 🌺
Pandemi öncesi oda süsleme vardı hâlâ var mı yoksa pandemi itibari ile kaldırıldı mı ?
Bir de Sezeryan doğum sonra refakatçi 1 kişi ile sınırlı yazıyor hadi o neyse de kimse ziyarete gelemez mi ? Oda yasak mı ?