Bugün civil ve ebebeği gezdik. Civilde bi tane model var sadece. Çok beğenmedim. E bebekte de iki tane vardı. Biri altlı üstlü ben onları çok kullanışlı bulamadım hem çocukların konforu açısından hem de uzun süre kullanım açısından. O yüzden yan yana olanı beğendim. Puseti falan yok ayrıca puset kullanıcam ama kış bebeği olucaklar o yüzden çok sık dışarı çıkamayız diye düşündüğüm için. 3-6 aydan sonra da zaten bebek arabası pusetsiz kullanılır. Bakalım deneyip görücez.