Minnakkurabiyeveannesi27 Pamukcukk hayırlı olsun canım kız bebege benzettim ben doktorun tahmini var mı ama sanki kız gibi erkek biraz daha belirgin oluyor
Minnakkurabiyeveannesi27 Pamukcukk aman sağlıklı olsun da kuzum bizimki 16+5 olduk bugün daha yeni gördü doktor hep yüzüstü yatıyordu herkes öyle yatiyorsa kız dediler ama erkekmis