Emin Benimde geçen.pazartesi hafif kanama oldu iğne yaptılar ilaç kullanıyorum çok.sukur bı sıkıntı olmadı
Meryeemm Evet bende iğne vuruldm 1 ay 4 tane 1 haft aralıkta şükür geçti sizleride bişey olmaz inş arkadaşar.
Nuraltintas Benimki amniyotik bant riski rahimde bi bant var çocuğa değme riski var inş kaybolur diye dua ediyorum ... 2.gebeliğiM 3 yaşında bi kızım var inş sağlıkla kucağıma almayi nasip eder allahım
Buseguzel Benim de riskli.. daha önce iki kaybım oldu. Bunda da çok kanamalı zor geçirdim ilk zamanlarımı. Kan pıhtılaşması sorunum var , hergün iğne oluyorum bu yüzden ..