Herkese selamlar öncelikle çok güzel bir doğum hikayem yok ama Sonu güzel oldu bundan iki gün önce sabah suyum geldi damla damlaydı anladım hemen hastaneye geldik hastanede baktılar kesede yırtılma var ama sancı yok odaya alıp suni vereceğiz dediler tamam dedim o kadar mutluyum ki kesin saatler sonra doğurur çıkarım diyorum odaya gittim herşey hazırlandı bana suni vermeye başladılar ama o kadar yüksek veriyorlar ama ben hiç bir şey hissetmiyorum 7 saat suni aldım ama hiç ne açılma ne hissetme olmadı doktorlar 4 saat dinlen dediler suniyi kestiler bebek yoruldu dediler öyle yaptık akşam üstü 7 den 11 e kadar dinlendim bu arada yurtdışında yaşıyorum bir türlü normal doğumdan vazgeçmediler ama bir yandan da iyi oldu her neyse gece 11 e kadar yemek yedim öyle gezindim sonra gelip 11 de tekrar suni taktılar bu kez sabah 7 ye kadar gece çok ağladım çıkarın sezeryana alın ama. Bana mısın diyen olmadı sabah 7 de doktorum geldi epüdüral takalım dediler açıklığa baktı olmuş 3 cm sonra epüdüralı taktılar sancıları daha fazla verdiler o sırada ben biraz dinlendim ama 10 saate yakın yataktaydım sancım çoktu ama hissetmiyordum sonra doktorum geldi öğlen 12 de açıklığa baktı olmuş 5 cm tabi ben hala beni sezeryana alın diyorum ama vazgeçmiyorlar bana dedile ki 5 saat daha suni verilecek eğer açıklık olmassa sezeryan sonra 5 saatin sonunda geldi bir baktı 10 cm dedi başlayalım epüdüral duruduruldu kasılma geldikçe ıkın dediler dedikleri gibi yaptım akşam 6 da başladık ıkınmaya hemşireler şöyle ıkım böyle ıkın derken bebek kanala girip uyudu ve uyanmadı yani bebiş hiç yardımcı olmadı kalp atışları yavaşladı ben hem korku hem yapmam lazım diye ıkınıyorum bebek genital bölgemin ağzına geldi ama çıkmıyor saat oldu 9 hemen başka doktoru aradılar bebek uyudu çıkamıyor anne çok güçlü itiyor ama bebek uyuyor kalp atışları yavaşladı dedi hemen uzaman başka doktor geldi dedi ya vakumla yada kıskaç gibi Demir var onula biz Demir’i seçtik hiç risk yok dediler doktor vajinama taktı demirleri bana sen ittikçe ben çekecegim dedi ben bir korku ittirdim onlar çekti bir kaç ittirip bir kaç çekmeyle kafası çıktı doktor demirleri çıkarıp şimdi kafası çıktı az daha ittir vücudu geldin artık dedi 3 kez ıkındım onlarda çektiler minik kızımı kucağıma bıraktılar küçücük bir kız ağladım çok ağladım çok zor oldu ona bişey olmasından korktum ama buraya böyl yazdım hakkınızı helal edin korkmayın ztn öyle de böyle de doguyor rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin bebişlerinizi sağ Salim alın en korkak olan ben bir şekilde doğurdum korkmayın rabbim Herşeyim bir yoluna bırakıyor bu arada alttan dikişlerim çok çok fazla ama oldum kızım sağ Salim geldi ya umrumda değil dikiş felan ha bebeği kucağınıza aldığınız zaman dikiş atılsa bile ruhunuz duymuyor 🥰🥰🥰 herkese hayırlı doğumlar rabbim bütün anneleri yavrularına sağ Salim kavuştursun