37+5 haftalık olduk bugün adet tarihine göre. Ama doktor 35 haftayla uyumlu olduğunu söyledi. Bebeğimin hareketlerinde azalma olduğu için gittim hareketleri takip et çok fazla hissetmezsen gel doğumunu başlatırız dedi nst de sancım çıkmadı açılmam da yok doğumum başlatılırsa suni sancı dedikleri sancı ile mi olur ilk gebeliğim tecrübeli anneler bilen varsa yardımcı olun 😔