Asya_2402 Herkese iyi günler dilerim.Doğuma az kaldı ve artık hazırlıklar hız kazandı.bebeğim için oda hazırlıyoruz çilek mobilyadan takımını aldım fakat en az 6 ay yanımda uyuması gerekiyor.kendi odam için sepet beşik,park yatak vs ne daha kullanışlı olur tecrübeli arkadaşlardan yardım istiyorum.aklımda joie excursion change and rock park yatak var kullanışlı olur mu sizce? Sonuçta ayrı beşik de aldık kararsız kaldım :(
Partk Asya_2402 canm bende çilekten almayı düşünyormda babay cotton sallanma özelliği var mı ? @NaimeYilmaz hanımefendi kendi anne yanı beşiğindn çok memnundu ismini hayitırlayamadm yardımcı olmak isterse etiketleyym
glerfilizY Asya_2402 canım ben de oda yaptım büyüyen beşikli, yanıma da civilden 150 tl lik normal sallanan bir beşik aldım, çok para vermeye gerek yok diye düşündüm 6 aya kadar yanımda yatar beşikte sonra odasına alıştırıcam inşallah🙏🏻sağlıklı doğumlar dilerim 💐
cimennbayann Asya_2402 biz sepet beşik aldık yatağımızın yanına koydum rahat oluyor bi de örgü ipinden ip bağladım yatarak sallıyorum beşikten memnunuz canım tavsiye ederim ben
Asya_2402 Partk aldığım modelde sallanma özelliği yok ki özellikle tercih etmiyorum 😊teşekkür ederim cevabınız için
NaimeYilmaz Partk safe side baby plus ebebekten almıstm. Sallanma ozellıgı yok ahsap besıklerın bende cotton serisi kullanıorm cok şıklar ama
MeryemKurtul Partk hayır sallanma özelliği Yok maalesef bende o takımı aldım . Ekstra oda da Yanımda olması için elektrikli sallanan ana kucağı aldım gece yatma dışında bütün gün Yanımda taşınabilir olsun die .
Asya_2402 cimennbayann sepet beşik o kadar minik görünüyor ki gözüme sanki oğlum kocaman olacak da sığmayacak diyorum 🙈
mgmg1 İlk 6 ay için chicco’nun next2me anne yanını aldım,henüz kullanmadım 27 haftadayız var daha zamanımız ama çok araştırdım benzer çok fazla muadili var ama hepsi sallanıyor, chicco bebiş sallanmaya alışmasın diye sallama özelliği koymamış isabet de olmuş diğer benzerlerine göre fiyatı bi tık daha yüksek ama memnun olmayan yoktu,tavsiye ederim. Öğlenleri kendi odasında uyuması,odasına daha rahat alışması adına da odasını da yaptık. Dolap ve şifonyerimiz ikeadan, karyolamız da montessori yatak yaptırdım ev şeklinde çatılılardan, büyüdükçe rahat inebilsin çıkabilsin düşmesin diye. Allah’ım sağ salim kullanmayı da nasip etsin🙏🏻
Partk NaimeYilmaz ya yıkıldım resmen sallanma özelliğinn olmamasına ona karar vermştm evet bende sallamak istemiyorm ama ya ihtyac duyarsam naparm diye düşünmyor değilim 🤔
Asya_2402 NaimeYilmaz söylediğiniz anne yanı beşiğe baktım aslında çok güzel duruyor katlanınca küçük olması çok iyi gittiğim yere götürme açısından sadece ayakları sağlam mı bilemedim 1 kaç yorum okudum yere tam oturmuyor vs diye kurulum hatası mı acaba ?
NaimeYilmaz Partk ahsap besıkler sallanmazkı ama .. koca besıgı nasıl sallıcaksınz 😊 o sallananlar daha kucuk 0-6 ay kullanımı ıcın
ozgeya Asya_2402 ben de odasını çilek mobilyadan aldım.yatak odama da bebekonfordan anne yanı beşik aldım. Çok büyük değil,istenirse sallanma özelliği var.ve kademeli.ben küçük boylarından aldım çünkü 6 aydan sonra odasında yatırmayı düşünüyorum.
ZeyooZ NaimeYilmaz olur mu canim buyuklukle ne alakasi var. cilekte normal besikler var sallanan 60-120 ayrica buyuyen yataklarda da var sallanma ozelligi babymallde
NaimeYilmaz Asya_2402 gayet saglam hatta onun sabıtleme halatı var yataga sabıtlıorsun onu bile kullanma geregı duymadım alt degıstırme beslenme ıcın alıp gerı koyarken kıpırdamıyor bile yanlardan ayarı var boyunu kısaltıp uzatabılıorsun belkı onları yapamadılar belkıde teknık hata belkı kurulum hatasıdır 🤷♀️
Babies16 Asya_2402 bende odami cilekten aldim besigimide cilekte behaz sallanan besik diye geciyor onu aldim.sepet besigi ve anne yani cok ufakti ve ben 5 6 aya cocugumn odasini ayiramam.yatak odamiz evin bi ucu cocuk odasi dier ucu.oyuzden rahat rahat uyusu diye beyaz besigi tercih ettim
Aras aysgl24 instagramdan bende baktım o takımlara evimidiziyorumun onları arayıp ürünlerle ilgili bilgi alınca malları suntaymış mdf değilmiş vazgeçtim