Gzmhsyn https://imgyukle.com/i/kribAj Kızlar bu markayı bilen kullanan alan var mı çok iyi olduğunu duydum almayı düşünüyorum sizinde fikrinizi merak ettim
Zeyzeynoo Gzmhsyn penaten çok iyi marka rahmetli babam ilk oğlumun herseyini Almanya’dan penaten marka getirdi tavsiye ederim çok iyi çok güzel bir kere pişik olmadı oğlum her bezden sonra biraz sürüp besledim