Kızlar bu ay femara kullandım. Adetim biteli 5 gun oldu sağ taraftaki yumurtam 20mm olmuş soldaki da 11mm.
Doktor bu ay cok umutluyum dedi inşallah hayırlısı ile bu ay hamile kalabilirim. Bu ayda hamile kalamazsam tüp bebeğe geçmek zorundayız dua edin lütfen